1.1. Niniejszy regulamin określa zasady prowadzenia kursów językowych online w szkole językowej TEACHERS Nauka Języków Obcych Anna Jakubiuk, zwanej w dalszej części Szkołą.
1.2. Szkoła prowadzi kursy językowe indywidualne i w grupach dwuosobowych (angielski online, francuski online) w ramach świadczonych przez firmę usług językowych.
1.3. Każdy słuchacz, zwany dalej Uczniem, ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem. Rozpoczęcie nauki w Szkole jest tożsame z akceptacją niniejszego regulaminu.
1.4. W ramach wykupionego przez ucznia kursu językowego Szkoła zobowiązuje się do zapewnienia lektora w celu realizacji zajęć.
1.5. W związku z uczestnictwem w zajęciach w formie online wymagane jest korzystanie z odpowiedniego sprzętu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania platformy oraz odpowiedniej jakości usług. Od Ucznia wymagane jest korzystanie z:
– komputera bądź laptopa,
– kamerki (wbudowanej bądź zewnętrznej),
– mikrofonu (wbudowanego lub zewnętrznego)
– głośnika (wbudowanego lub zewnętrznego)
– Internetu o prędkości zapewniającej odpowiednią jakość połączenia
Zajęcia prowadzone są zdalnie z wykorzystaniem takich platform internetowych jak Skype, Google Meet, Microsoft Teams, Zoom.
2.1. W celu zapisania się na kurs, należy skontaktować się wyłącznie poprzez e-mail lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej Szkoły z Właścicielem i wybrać rodzaj zajęć.
2.2. Terminy zajęć są ustalane przed rozpoczęciem nauki. Istnieje możliwość zmiany terminów spotkań z lektorem, jeśli nie będzie to kolidowało z terminami spotkań innych osób.
2.3. Jednostka lekcyjna trwa 60 minut.
2.4. Uczeń wybiera liczbę lekcji realizowanych w miesiącu w zależności od swoich potrzeb z odpowiednią częstotliwością w każdym tygodniu. Może też wybrać jedną lub kilka lekcji wedle własnego wyboru.
2.5. Uczeń może złożyć oświadczenie (poprzez zaznaczenie odpowiedniego kwadratu w zamówieniu), że wyraża zgodę na świadczenie usługi przez Szkołę przed upływem czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Oświadczenie tej treści pozbawia Ucznia prawa odstąpienia od umowy. W braku powyższego oświadczenia pierwsze zajęcia odbędą się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od daty zawarcia umowy.
2.6. Potwierdzeniem zapisania się na kurs lub każdą lekcję z osobna jest dokonanie opłaty przelewem na konto Szkoły. Wszystkie opłaty są uiszczane z góry w formie przedpłaty. Za datę zapłaty uznaje się wpływ należności na rachunek bankowy Szkoły. Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania zapłaty. Brak zapłaty uniemożliwia udział w zajęciach.
2.7. Cennik zajęć znajduje się na stronie internetowej Szkoły w zakładce CENNIK.
2.8. Po otrzymaniu wpłaty Szkoła przesyła Uczniowi fakturę jako potwierdzenie zawarcia umowy świadczenia usług.
3.1. Kursy językowe posiadają dwumiesięczny termin ważności licząc od dnia wniesienia opłaty i muszą być w tym czasie zrealizowane. W przypadku, gdy Uczeń nie zgłosi się na zajęcia w ciągu dwóch miesięcy, Szkoła ma prawo potrącić z dokonanej opłaty poniesione wskutek tego koszty.
3.2. W przypadku nieobecności lektora na zajęciach kurs może zostać wydłużony w czasie lub Szkoła dokona – na wniosek Ucznia – zwrotu opłaty. Należy w tym celu niezwłocznie skontaktować się z Właścicielem i powiadomić o zaistniałej sytuacji.
3.3. W celu zmiany terminu zajęć należy skontaktować się z Właścicielem/lektorem telefonicznie, mailowo albo za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.teachersnauka.pl , www.teachersconcept.pl. Zajęcia można przełożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym termin zajęć tj. 24 godziny przed planowaną lekcją. Odwołanie zajęć w dniu zaplanowanej lekcji nie będzie akceptowane a opłata nie zostanie zwrócona.
4.1. Kurs językowy może zostać zawieszony bez utraty lekcji w uzasadnionych przypadkach z przyczyn losowych lub urlopu. W przypadku zawieszenia kursu jego czas realizacji ulega wydłużeniu o liczbę dni na jakie kurs został zawieszony, nie dłużej niż o miesiąc. Zajęcia zaplanowane na okres, kiedy wypadło zawieszenie kursu Uczeń może również odrobić na zasadach ogólnych umawiając dodatkowe terminy z lektorem bez konieczności wydłużenia daty całego cyklu.
4.2. W przypadku braku wznowienia przez Ucznia kursu w przeciągu 1 miesiąca od dnia zawieszenia, przyjmuje się, że zrezygnował on z kursu. Jeżeli po okresie zawieszenia kursu Uczeń rezygnuje z kursu i jednocześnie posiada wykupione a niewykorzystane lekcje, Szkoła ma prawo potrącić z dokonanej opłaty poniesione wskutek rezygnacji koszty.
5.1. Uczeń może przerwać naukę po odbyciu wykupionych lekcji bez wcześniejszego wypowiedzenia albo zrezygnować z kursu w dowolnym momencie jego realizacji.
5.2. Uczeń ma prawo zrezygnować z kursu w trakcie jego trwania, jednak z uwagi na cykl planowania zajęć, Uczeń rezygnując z kursu winien powiadomić Szkołę nie później niż 7 dni przed datą przerwania kursu. wysyłając rezygnację w formie elektronicznej na adres www.teachersnauka.pl, teachersconcept.pl. W przypadku gdy zaplanowany cykl zajęć kończy się przed upływem powyższych 7 dni, okres wypowiedzenia upływa wraz z zakończeniem opłaconego cyklu zajęć.
5.3. Płatność za niewykorzystane zajęcia licząc od daty rezygnacji z kursu (tj. 7 dni od dnia złożenia takiej rezygnacji w formie pisemnej lub z ostatnim dniem realizowanego cyklu), zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Ucznia. W przypadku transferu międzynarodowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty transferu.
5.4. W przypadku umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Uczeń może odstąpić od niej w ciągu 14 dni od daty zawarcia bez ponoszenia kosztów, z uwzględnieniem ustępu 2.5. (rezygnacja z prawa do odstąpienia oznacza pozbawienie prawa do żądania zwrotu części lub całości kosztów). Odstąpienie następuje poprzez wysłanie e-maila na adres wskazany na stronie internetowej lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wzór oświadczenia o odstąpieniu znajduje się na stronie internetowej Szkoły.
6.1. W przypadku gdy lekcja z jakiegoś powodu nie odbyła się, należy ten fakt zgłosić, kontaktując się niezwłocznie z Właścicielem Szkoły telefonicznie, poprzez e-mail lub formularz na stronie internetowej.
6.2. Szkoła może odwołać zajęcia w danym dniu z powodów technicznych. W tak zaistniałej sytuacji lekcje z danego dnia przechodzą na kolejny termin. W uzasadnionych przypadkach, z wyłączeniem sytuacji losowych, kwestii technicznych niezależnych od Szkoły lub klęski żywiołowej, uczniowi przysługuje dodatkowa lekcja gratis.
6.3. Odwołanie zajęć odbywa się poprzez informację telefoniczną lub sms.
6.4. W przypadku gdy Uczeń spóźnia się na lekcję lektor jest zobowiązany poczekać 15 minut. Gdy lektor nie może skontaktować się z Uczniem po 15. minucie od momentu planowego rozpoczęcia zajęć, lekcję uznaje się za odbytą. W przypadku, gdy lektor spóźni się na lekcję, Uczeń zobowiązany jest poczekać 15 minut. Czas spóźnienia będzie doliczony do czasu trwania lekcji.
7.1. Uczeń ma możliwość otrzymania od Szkoły zaświadczenia o ukończeniu kursu. Zajęcia przygotowują do egzaminu na poszczególnych poziomach: A1, A2, B1, B2, C1 lub C2 zgodnie z Europejskim Opisem Kształcenia Językowego.
7.2. Szkoła może również, na wniosek Ucznia, wystawić zaświadczenie o realizacji kursu niezależnie, od etapu jego realizacji.
8.1. Wszelkie wnioski o zwroty i reklamacje należy zgłaszać do Właściciela telefonicznie, poprzez e-mail lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej.
8.2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail Ucznia, dokładny opis reklamacji, uzasadnienie.
8.3. Szkoła rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni. Brak odpowiedzi Szkoły na reklamację w powyższym terminie oznacza jej uznanie.
8.4. W wypadku problemów technicznych po stronie Ucznia, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć następuje strata lekcji bez możliwości reklamacji.
8.5. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Szkoły, uniemożliwiających odbycie zaplanowanych zajęć, Uczeń ma prawo otrzymać dodatkowe lekcje odpowiadające liczbie nieodbytych zajęć.
8.6. W przypadku nieobecności lektora na wyznaczonej lekcji, lekcja nie przepada i można ją odbyć w innym, ustalonym terminie. Reklamację o nieobecności lektora należy zgłosić Właścicielowi Szkoły za pomocą e-mail, telefonicznie lub poprzez formularz na stronie internetowej.
9.1. Dane osobowe Uczniów są chronione i mogą być udostępniane na zasadach opisanych w Polityce ochrony prywatności, znajdującej się na stronie internetowej Szkoły: www.teachersnauka.pl , www.teachersconcept.pl
9.2. Dane usługodawcy: TEACHERS Nauka Języków Obcych Anna Jakubiuk, ul. Dzieci Warszawy nr 41 lok. 4, 02-495 Warszawa, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5431378792, nr telefonu: 604 498 380, adres e-mail: teachersnauka@gmail.com.
Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy Szkoły: 15 1050 1924 1000 0022 8297 0710.
9.3. Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 marca 2022 roku.
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
Adresat:
TEACHERS Nauka Języków Obcych Anna Jakubiuk, ul. Dzieci Warszawy nr 41 lok. 4, 02-495 Warszawa adres e-mail: teachersnauka@gmail.com
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: …………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy:
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów):
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.
REGULAMIN KONKURSU
„PLANER SNOW WHITE”
jeżeli zostało ono nadesłane nie w Czasie Trwania Konkursu.